1.12.13

позовна заява про розірвання шлюбу та визначення способу участі у вихованні дитини (цивільне судочинство)

   
Найменування суду, до якого подається заява:

Богунський районний суд міста Житомира
Ім’я позивача, його місце проживання, поштовий індекс, номер засобу зв'язку:

ОСОБА_1, АДРЕСА_1, +38 (096) *ІНФОРМАЦІЯ*

Ім’я відповідача, його місце проживання, поштовий індекс, номер засобу зв'язку:

ОСОБА_2, АДРЕСА_2, +38 (096) *ІНФОРМАЦІЯ*



Позовна заява
про розірвання шлюбу

    Виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги та зазначення доказів, що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування:

    26.11.10 між мною ОСОБА_1 *ІНФОРМАЦІЯ*.1977 року народження (далі за текстом – Позивач) та ОСОБА_2 *ІНФОРМАЦІЯ*.1980 року народження (далі за текстом – Відповідач) укладено шлюб, зареєстрований у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Житомирського міського управління юстиції 26.11.10, про що видано свідоцтво про одруження І-ТП № *ІНФОРМАЦІЯ* від 26.11.10 (копія дублікату додається), та зроблено запис у Книзі реєстрації шлюбів зроблено № *ІНФОРМАЦІЯ*.
    30.07.12 у шлюбі у нас народилась дитина - ОСОБА_3, народження зареєстроване відділом державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції у Житомирській області в Книзі реєстрації народжень 04.09.12 актовий запис № *ІНФОРМАЦІЯ*, що підтверджується свідоцтвом про народження серія І-ТП № *ІНФОРМАЦІЯ* від 04.09.12 (копія додається).
    07.07.13 повернувшись додому після роботи я виявив, що відповідач разом із дитиною залишили квартиру, де ми проживали (за моєю адресою), також відповідач забрала всі речі набуті за час нашого спільного життя. Намагання додзвонитись по телефону до дружини були марними, оскільки вона постійно відхиляла мої виклики. Сусіди розповіли, що напередодні невідомі люди в присутності моєї дружини виносили речі з квартири і вивезли на вантажному автомобілі в невідомому напрямку. Через деякий час я виявив, що моя дружина з дитиною переїхала до своїх батьків, у приватний будинок за адресою: АДРЕСА_2. Намагаючись поспілкуватись, я зустрів немотивовану агресію з боку її родичів, а вона повідомила, що має намір зі мною розлучитись та буде проживати разом із дитиною у будинку своїх батьків за вказаною адресою, мою пропозицію повернутись до дому, відповідач – відхилила.
    На даний момент ведення між нами спільного господарства та сумісне проживання припинено з 07.07.13, та за моїм глибоким переконанням подальшого сенсу підтримувати сімейні відносини немає.
    Отже, я та відповідач, фактично припинили шлюбні стосунки, перестали проживати разом, вести спільне господарство, проявляти турботу один до одного, внаслідок чого наше подальше спільне життя і збереження шлюбу є неможливим, також неможливим є примирення, оскільки відповідач та її родичі налаштовані проти підтримання між нами шлюбних відносин, і я також втратив інтерес щодо збереження даного шлюбу.
    Після розірвання шлюбу я не буду заперечувати щодо проживання мого сина разом з матір’ю, а у разі відмови відповідача від проживання дитини з нею, я погоджуюсь проживати разом із своїм сином, в будь-якому випадку, я хочу приймати участь у його вихованні сина і отримати безперешкодне право спілкування з дитиною щонайменше один раз на тиждень протягом доби без присутності матері, оскільки на даний час відповідач створює мені перешкоди у реалізації права на спілкування з дитиною, а саме: забороняє мені з нею спілкуватися.
    Щодо спору між мною та відповідачем з приводу поділу спільного майна то я повідомляю, що такого спору не існує, оскільки спільне рухоме майно відповідач залишила собі, а нерухомого майна у спільній сімейній власності подружжя – не має.
    Відповідно до ч. 2 ст. 104 Сімейного кодексу України, шлюб припиняється внаслідок його розірвання.
    Відповідно до ч. 3 ст. 105 СК України, шлюб припиняється внаслідок його розірвання за позовом одного з подружжя на підставі рішення суду, відповідно до ст. 110 цього Кодексу.
    Відповідно до ч. 1 ст. 110 СК України, позов про розірвання шлюбу може бути пред’явлений одним із подружжя.
    Відповідно до ч. 2 ст. 112 СК України, суд постановляє рішення про розірвання шлюбу, якщо буде встановлено, що подальше спільне життя подружжя і збереження шлюбу суперечило б інтересам одного з них, інтересам їхніх дітей, що мають істотне значення.
    Оригінали документів, які вказані в цій позовній заяві, а саме, свідоцтва про шлюб та свідоцтва про народження дитини, відповідач знаходяться у відповідача, оскільки вона їх забрала, разом з іншими речами.

    Зміст позовних вимог:

    Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 104, 105, 110, 112, 159 Сімейного кодексу України, керуючись ст. ст. 3, 4, 118 Цивільного процесуального кодексу України, -

ПРОШУ:

1.     Розірвати шлюб між мною, ОСОБА_1 *ІНФОРМАЦІЯ*.1977 року народження та ОСОБА_2 *ІНФОРМАЦІЯ*.1980 року народження, який було зареєстровано у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Житомирського міського управління юстиції 26.11.2012 року, про що в книзі реєстрації одружень зроблено актовий запис № *ІНФОРМАЦІЯ*.

2.     Визначити місце проживання дитини ОСОБА_3 з матір’ю - ОСОБА_2.

3.    Визначити спосіб участі мене ОСОБА_1 у вихованні мого сина ОСОБА_3, а саме:
-    встановити періодичні побачення між мною та дитиною, не менше ніж один день на тиждень, без присутності матері;
-    встановити побачення між мною та дитиною, на день народження дитини,  протягом офіційний святкових (неробочих) днів, визначених законодавством, - у присутності матері, на мій день народження та день народження моєї матері – першого жовтня - без присутності матері;
-    встановити проведення спільного відпочинку мене та дитини протягом року загальною тривалістю не менше одного місяця на рік, з можливістю поділу місячного строку на менші періоди на мій розсуд, без участі матері.  

4.    Заходи щодо примирення подружжя – не вживати.


 Додатки:

1.     Копія дубліката свідоцтва про одруження на 1 арк., в 1 прим.
2.    Копія свідоцтва про народження сина отриманого на 1 арк., в 1 прим.
3.     Копія паспорту позивача на 1 арк., в 1 прим.
4.     Квитанція про сплату судового збору на 1 арк., в 1 прим.
5    Копія довідки про присвоєння позивачу ідентифікаційного номеру на 1 арк., в 1 прим.
6.     Копія позовної заяви та доданих до неї документів для відповідача на 9 арк., в 1 прим.



З повагою,

Позивач                                                   ОСОБА_1

Дата подачі позовної заяви: «28» серпня 2013 року.

Немає коментарів :

Дописати коментар